måndag 27 december 2010

Lyssna och läs om sagor i världen




Lycka till
Magister Leffe

3 kommentarer:

  1. Tack så mycket.
    Det är vad jag behöver.

    SvaraRadera
  2. HEJ
    GOTT NYTT ÅR!
    alla mina läraren nivå D och mina gamla lärare på nicå C som heter Heddi, Elisabet, Therese och Lars Eric.
    jag önskar gott nytt år och gott långt liv.
    mvh
    mohamed jama

    SvaraRadera
  3. Det är gött!
    Snart träffas vi igen. Jag hoppas att alla är glada att få komma igång igen. Snart kanske ni är klara på sfi och då hoppas jag att ni är duktiga i svenska.

    Veckans visdomsord:
    Man ska inte ha för brottom och ta för månge genvägar i livet, för det är genom omvägarna du lär dig bäst.

    SvaraRadera

Här kan du lämna ett meddelande till din lärare. Obs! publicera med valet "övrigt" och ditt namn.