söndag 5 september 2010

SAFIR


Nu ska du fortsätta eller börja med safir. Fortsätt med den modul du var på sist, eller börja med modul 1.

I varje modul finns det kontrolluppgifter (avsnitt 6), som du ska visa att du har gjort för din lärare. Du kan skriva eller mejla dina svar till Leffe (Leffes mejladress är: leffeb-sfi@yahoo.se).

Viktigt: Hoppa aldrig över något avsnitt eller någon övning. Repetera vad du hör (ljuda med munnen det du hör). Efter varje modul måste du göra ett prov. Du får inte fortsätta med nästa modul innan provet.
Starta med Safir genom att klicka här.


Lycka till
Magister Leffe

4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Jag heter Selvija Radoncic.Jag kommer från i Bosnien.Jag har varit i Sverige sju månader. Jag går i skolan och studerar svenska.Jag är 39 år.Jag är gift.Jag har inga barn.

    SvaraRadera
  3. Hej lef God morgon hur är hellja dagar

    i fredag jag arbete och städade hemma laganda mat och spelar fotboll
    nu dagarna har jag få mer expertis i sfi så jag hoppas min lärare Lefe så sport bra utbildnings

    hälsningar
    Abdirsak

    SvaraRadera
  4. Hej! Jag heter Lena, jag kommer från Ukraina. Jag har bott i Sverige ett år och fem månader.Nu studerar jag svenska på SFI.Jag har gått i skolan i mitt hemland i tio år.Efter skolan studerade jag ekonomi på Högskolan.

    SvaraRadera

Här kan du lämna ett meddelande till din lärare. Obs! publicera med valet "övrigt" och ditt namn.